contact-us צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    הפרעת אישיות גבולית

    טיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית

    אם לאחרונה אתם מרגישים שהערך העצמי שלכם חלש, אתם חסרי מוטיבציה ויציבות, לא שומרים על קשר או מערכות יחסים יציבות, שקועים במחשבות טורדניות, לחוצים, פחות פעילים, נמצאים תחת הפוך ובמיטה ומעדיפים לא לעשות כלום? יש סיכוי שאתם סובלים מהפרעת אישיות גבולית וכדאי לכם לגשת לטיפול ולבדוק את זה. הרבה אנשים מחליטים בשלב כל שהוא בחיים לגלות מדוע הם מרגישים תופעות ותסמינים מסוימים שלא הופיעו לפני כן, אולי בשל שינוי מהותי שהם עשו בחייהם או שמא היחשפות לאירוע טראומתי שגרם להכל להתפרץ? אי אפשר לדעת בדיוק מה הן הסיבות המדויקות להתפתחות ההפרעה, אך אם ביצעתם אבחון וגיליתם אותה, כדאי להתחיל טיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית ולהרגיש קצת יותר מחוברים לגוף ולתחושות שאתם מכירים. בית רוח ים מעניק אבחון וטיפול תרופתי לאנשים שחוששים שהם סובלים מהפרעת אישיות גבולית. הם מייעצים ומצמידים להם רופא פסיכיאטרי להמשך תהליך ובניית תוכנית מותאמת אישית.

    מה הן הסיבות לטיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית?

    הפרעת אישיות גבולית מאופיינת כדפוס עקבי שמתקשר רבות לעולם הפנימי של האדם. ניתן לראות את ההפרעה לפי ההתנהגות, המעשים והשיחה שהוא מקיים. בסופו של דבר, ההפרעה מפתחת מצוקה ממשית אצל האדם והוא מתקשה לחיות איתה בחייו הפרטיים, המשפחתיים והחבריים. כל אדם יכול לחוות הפרעת אישיות גבולית, בין אם מדובר באישה, בגבר, בילד או ילדה בגילאים השונים, וזה יכול להגיע בפתאומיות, בלי הכנה מראש ובעיקר בעקבות מצב טראומתי שפגש אותם במהלך חייהם. הסיבות לטיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית הן רבות ומשתנות בין אדם לאדם, בין רמה הכאב, התסמינים, התחושות והרגשות, ככל שהאדם יודע יותר לתאר את מה שהוא מרגיש, כך יהיה יותר קל להתאים טיפול רפואי ותרופתי מתאים ובהקדם.

    הפרעת אישיות גבולית סימפטומים

    יש כמה תסמינים שחשוב להכיר ולא לפספס, הם אלו שאתם חווים באופן יומיומי, אך הם סמויים ונסתרים. כמו: דיכאון, חרדה עמוקה, מחשבות טורדניות, לחץ פנימי, דפיקות לב מואצות ועוד. אם אתם מזהים חלק מהתסמינים, תדעו שיכול להיות שאתם חווים הפרעת אישיות גבולית ויש צורך לפנות לטיפול תרופתי בהפרעות אישיות גבולית.

    לסיכום, בית רוח ים מובילים וותיקים בעולמות הטיפול התרופתי בקרב אנשים שחווים הפרעות אישיות גבוליות, ובהתאם למצב הם מייעצים, מאבחנים ונותנים טיפול אישי, רגיש ומקצועי.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      הטיפול התרופתי היעיל ביותר להפרעת אישיות גבולית

      אבחנה של הפרעת אישיות גבולית דורשת טיפול מדויק ומקיף. המטרה העיקרית של הטיפול היא שיפור התחושה והיכולת להתמודד עם אתגרי השגרה. מטפל מקצועי קובע לעצמו כיעד למצות את יכולת התפקוד של המטופל. נשים וגברים עם הפרעת אישיות גבולית מצליחים לנהל חיים רגילים כולל חיי משפחה, זוגיות, קריירה, תחביבים. בית מאזן רוח-ים מציע מערך טיפולי מדויק ומקצועי עם דגש על מענה מלא במקום אחד. במהלך השהייה בבית המאזן המטופל מקבל את כל הטיפולים הדרושים כולל טיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית. בית מאזן רוח-ים ידוע באווירה רגועה, טיפול מקצועי, יחס אישי, תנאי מגורים טובים.

      מתי נדרש טיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית?

      גורם רפואי מוסמך הוא היחיד שרשאי להמליץ על טיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית ולספק מרשם לרכישת התרופות. כל שימוש בתרופות פסיכיאטריות ללא המלצה של הרופא המטפל אסור ומסוכנת. טיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית ניתן בהתאם לקשיים שהמטופל מראה לאורח זמן עם דגש על מצבי רוח לא יציבים. לא כל המאובחנים עם הפרעת אישיות גבולית זקוקים לטיפול תרופתי. חשוב לציין שהטיפול התרופתי מותאם באופן אישי למטופל. התרופות מסייעות בוויסות רגשי, שליטה על דחפים, התמודדות עם דיכאון וחרדות ועוד. הטיפול התרופתי משולב יחד עם טיפול שיחתי.

      כיצד תרופות מסייעות במקרה של הפרעת אישיות גבולית?

      נשים וגברים שמאובחנים עם הפרעת אישיות גבולית מתקשים בהתמודדות עם מצבים חברתיים ומצבים בן אישיים. הקשיים באים לידי ביטוי במקום העבודה, במחסור בקשרים חברתיים, בזוגיות לא בריאה ועוד. על מנת לסייע למטופל לפתח את היכולת לקרוא נכון את המציאות (כולל סיטואציות חברתיות) ולהגיב נכון הטיפול בהפרעות אישיות יהיה בעיקר שיחתי. המטפל מקשיב, משקף, מזהה נקודות בעייתיות ומנחה את המטופל כיצד לנהוג בסיטואציה דומה בעתיד.

      טיפול תרופתי בהפרעת אישיות מצליח לייצב את מצב הרוח, להגמיש את המחשבה, להרגיע תגובות פזיזות, להקל על מצבי דיכאון וחרדה. פעמים רבות הפרעת אישיות גבולית מלווה גם בהתמכרות לסמים ואלכוהול, הפרעות אכילה ובעיות נוספות. לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר? בית מאזן רוח-ים הוא המקום בו תמצאו מערך טיפולי מקיף ויעיל באווירה נינוחה.

      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support