contact-us צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    טיפול תרופתי מותאם לשיפור איכות החיים

    תרופות לדיכאון או חרדה משמשות מדי פעם לטיפול בהפרעת אישיות גבולית ועשויות לסייע בתסמינים מסוימים. הפרעת דיכאון והפרעות פסיכיאטריות אחרות המתרחשות בדרך כלל עם מחלה זו ניתנות לטיפול גם בתרופות. במקום לחפש טיפול עצמאי, טיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית יעיל יותר לעתים קרובות בשילוב עם פסיכותרפיה וצורות אחרות של טיפול. מציאת התרופה הטובה ביותר לצרכים שלכם עשויה להיות קלה יותר עם אתם מקבלים את הטיפול מאנשי מקצוע מומחים של בית מאזן רוח ים סניטי.

    למה כדי לקחת טיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית?

    אנשים עשויים לרצות לקחת טיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית מסיבות שונות. הדבר החשוב ביותר הוא תמיד להתייעץ עם אנשי מקצוע כדי לברר אילו אפשרויות תרופתיות יהיו הטובות ביותר עבורכם, תוך התחשבות בצרכים ובתסמינים שלכם. טיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית עשוי להועיל במקרים הבאים:

    • הפחתת חומרת התסמינים: אנשים עם הפרעת אישיות גבולית עשויים לגלות שחלק מהתסמינים שלהם, כולל עצבנות, דיכאון, חרדה ופרנויה הקשורה ללחץ, קלים יותר לניהול בזמן נטילת תרופות.
    • שיפור התפקוד: לתרופות יש פוטנציאל להפחית את חומרת התסמינים, מה שעלול לשפר את תפקוד מערכת היחסים והחיים היומיומיים.
    • מניעת החמרה בתסמינים: אם תסמיני ההפרעה אינם מטופלים, הם עלולים להחמיר. לכן, נטילת תרופות כדי להתמודד עם תסמינים כאלה עשויה להועיל. מחקרים הראו שככל שאנשים מקבלים את הטיפול הנכון, התדירות והחומרה של תסמיני ההרעה אכן נוטים לרדת.
    • להתמודד עם מצבים המתרחשים במקביל: זה יכול להיות מאתגר לאבחן נכון הפרעת אישיות גבולית כאשר היא מתרחשת יחד עם מצבים אחרים שיכולים לקיים אינטראקציה וחפיפה. דיכאון, הפרעות חרדה, הפרעות אכילה, התמכרות והפרעה דו קוטבית הם מצבים המתרחשים לעתים קרובות יחד עם הפרעת אישיות גבולית.
    • סיכוי מופחת להתאבדות: הפרעת אישיות גבולית קשורה לסיכון גבוה יותר להתאבדות ולפגיעה עצמית. טיפול תרופתי בהפרעת אישיות גבולית עשוי גם להוריד סיכון זה מכיוון שהוא עשוי לסייע בהורדת תדירות ועוצמת התסמינים.

    אילו תרופות נפוצות לטיפול בהפרעה?

    לסובלים מדיכאון קשה ומצבים אחרים המסומנים במצב רוח ירוד, נוצרו תרופות נוגדות דיכאון. אבל תרופות אלו משמשות גם לטיפול במספר רב של חולי הפרעת אישיות גבולית. סוגים רבים של תרופות נוגדות דיכאון נחקרו ביחס להפרעה. תרופות אלו עשויות להועיל לדיכאון, חרדה, תגובתיות רגשית ומצב רוח ירוד, אך נראה כי אין להן השפעה רבה על תסמיני ההפרעה האחרים כמו זעם או אימפולסיביות. אם אתם מעוניינים להתאים טיפול תרופתי מותאם אישית צרו קשר עם בית מאזן רוח ים סניטי להערכת מצב מקצועית.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support