contact-us צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    טיפול בחרדה ודיכאון

    המון גברים ונשים בכל הגילאים חווים דיכאון וחרדה. חלקם יחוו את זה מיד לאחר אירוע או מקרה שהם חוו וחלקם יזהו את התחושות בגיל מאוחר יותר. מדובר במחלה שיכולה לבוא בגלים, כלומר יש תחושות של דיכאון בתחילת האירוע ואז הן יכולות להיעלם ואז להופיע שוב לקראת החיים הבוגרים יותר, מבלי לשלוט בזה. דיכאון יכול לגרום לסבל נפשי עמוק ולפגיעה משמעותית באיכות החיים. הוא גורם למחשבות על התאבדות, רצון להיות לבד, אי חשק לצאת מהמיטה וחוסר רצון להתעסק בדברים משמחים או שגרתיים. הרבה מאיתנו לא יודעים להגדיר מה הן התחושות של הדיכאון, אבל יכולים לזהות אצל אנשים אחרים שחוו מעט תסמינים דומים. כדי שתוכלו לעבור את השלב הזה בהצלחה, מומלץ לשקול טיפול בדיכאון וחרדה. היום יש מגוון טיפולים שיכולים לסייע לכם לצאת מהמצב שאתם נמצאים בו, וגם מסגרות מקצועיות שיכולות לתת לכם מעטפת שלמה של תמיכה. בית רוח ים הוא אחד מבין המסגרות המומלצות, שמגיעים אלייה מטופלים רבים שחווים דכאון. הם מקבלים תמיכה, לווי וכלים מקצועיים להתמודדות עם המחלה ועם חשיבה חיובית ואופטימית, ניתן להתגבר עלייה ולדעת להתמודד איתה במידה והיא תתפרץ שוב.

    אילו סוגי טיפול בדיכאון וחרדה קיימים?

    היום יש מגוון אפשרויות טיפול בדיכאון וחרדה הפופולריים ביותר הם טיפול פסיכולוגי, תרופתי ופסיכיאטרי. אלו שלושת הכלים הטיפוליים בהם משתמשים המון אנשים והם עוזרים לעבור את המחלה בצורה טובה. האבחנה נעשית לרוב על ידי פסיכיאטר והוא יידע לאבחן האם מדובר במצב של דכאון או במחלה אחרת, וגם יידע לזהות איזה סוג של דיכאון המטופל מתמודד איתו. תהליך הבירור נעשה כמובן מול המטופל, אך לא רק, גם עם המשפחה, החברים, כדי לוודא בצורה מקיפה לגבי המחלה של המטופל. לא ניתן לאבחן את המחלה בצורה אחרת, אלא רק על ידי תשאול מעמיק, והבנה של חומרת המצב.

    החיים לצד המחלה

    מי שחווה דיכאון קליני חושב שהוא מסוגל להתמודד עם המחלה בעצמו ויעדיף לוותר על טיפול בדיכאון וחרדה. יש לא מעט אנשים שבוחרים בדרך הזו, אך הדרך הנכונה לחיות לצידה הוא לגשת לטיפול.

    לסיכום, בית רוח ים עם ניסיון וותק רב במתן טיפול שונים לאנשים שמתמודדים עם דיכאון וחרדה. הטיפול מעמיק, וכולל לווי אישי ופרטי.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      טיפול בדיכאון וחרדה

      התעוררתם הבוקר עם תחושת עצבות, אי רצון וכוח לצאת מהמיטה או לעשות דברים שאתם כל כך אוהבים. החשק לאכול לא גבוה וכל מה שאתם מעדיפים הוא להיות לבד. מזדהים? אלו הם רק חלק מסימני החרדה והדיכאון שמגיעים לעיתים ביחד ולחוד, אך כשהם מגיעים קשה מאוד לפספס אותם. חרדה נחשבת לתגובה טבעית של הגוף, הוא מגיב למצבים שאנחנו רואים ומתמודדים איתם באופן יומיומי, ומפרש אותם בצורה מאיימת, מפחידה, שעשויה לגרום לנו להיות בסכנה. בעצם חרדה היא פחד מאיום וסכנה, הגוף מפרש את הסיטואציות כך בעקבות הפרשנות שלנו לכל מיני אירועים שחווינו בחיים. יש פעמים שהחרדה קורית היא כל כך עוצמתית, שהתחושה שמשהו נורא צריך לקרות. אך ברגע שמתחילים טיפול בחרדה ובדיכאון ומצליחים לזהות אותה בזמן, מבינים שהסכנה היא לא ממשית, אלא רק הפרשנות שלנו למצב. בית רוח ים נותנים מענה בדיוק למצבי חרדה מהסוג הזה ועוזרים לאנשים להתמודד עם המשברים הנפשיים, הפרשנויות, התסמינים והתופעות ומסייעים למנוע אשפוזים פסיכיאטרים ארוכים.

      מה הן הדרגות של החרדה שמצריכות טיפול בחרדה ודיכאון?

      חרדה ודיכאון מגיעות ברמות שונות של עוצמה ותדירות. בחלק הראשון של ההתקף, יהיה אפשר לזהות סימנים שנחשבים ליחסית קלים כמו, מחשבות טורדניות, אי נוחות, ודאגה רבה. אלו סימנים שנחשבים נפשיים ולעומתם, יש גם סימנים פיזיים כמו, דופק לב גבוה, רעד, הזעת יתר קרה או חמה, תחושת עילפון, תשישות, מחנק, אין אוויר, עייפות ועוד. חרדה יכולה לפגוע באנשים שסובלים ממנה בכל מקום, אך כאשר האדם מגיע למצב שהוא לא יכול לתפקד, שיש לו צורך לשתות כדור הרגעה או להיכנס למיטה ולשינה עמוקה כדי להמשיך את היום – זוהי דרגה מאוד גבוהה של התקף חרדה והיא מצריכה טיפול בחרדה ודיכאון.

      טיפול בחרדות ודיכאון

      תוכלו להתמודד עם החרדה כמעט בכל מקום שאתם נמצאים בו בשגרה, אם בעמידה מול קהל כאשר אתם צריכים להעביר הרצאה, עלייה על טיסה, חרדה בריאותית כאשר המצב הבריאותי רעוע וכדומה. טיפול בחרדה ודיכאון יכול למנוע את ההתפתחות של המחלה ולעזור לכם לחיות איתה. לסיכום, בית רוח ים בעלי וותק וניסיון בסיוע לאנשים שסובלים מחרדה ודיכאון כתוצאה ממשברים נפשיים שונים. הם מחזירים אותם לתפקוד מלא, תוך מתן כלים מקצועיים ולווי מכל הלב.

      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support