contact-us צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    טיפול בטראומה נפשית

    טיפול בטראומה נפשית ב"סניטי"

    טראומה נחשבת לאירוע מסכן חיים, חורג מהנורמה וגורם לסדק מאוד קשה במערכת האמון וההגנה של האדם. כאשר הוא חווה אירוע טראומתי, המנגנונים ההישרדותיים מתחילים לפעול, הזיכרונות לא מרפים ותופעות הלוואי הן קשות להתמודדות באופן יומיומי. החוויה הטראומתית יכולה לפגוש אותנו בכל מקום, בדרכים, בזמן פיגוע, בזמן פרוץ מלחמה, אלימות, תקיפה מינית, שריפה שהתלקחה בפתאומיות, שוד ומקרים נוספים. הרגע הראשון הוא מאוד מורכב, יש תחושה של לחץ, מחסור באוויר ורצון לשלוט במצב. אחרי שהאירוע נגמר, יש רצון לנוח. כי יש התשה נפשית מאוד גדולה כתוצאה מההתמודדות. אחרי שעוברים מספר ימים, והאדם מתחיל לעכל את מה שעבר, יכולות להתפתח בעיות נפשיות ופיזיות שנולדו כתוצאה מהחשיפה לאירוע. בעיות שאי אפשר לשלוט בהן אלא רק לזהות אותן ולפנות לטיפול בטראומה נפשית. גם אם נדמה לכם שאתם יכולים לעבור את זה לבד, זה כמעט בלתי אפשרי. ככל שתמתינו עם הטיפול, כך המצב יחמיר ואיתו גם התופעות והבעיות. בית רוח ים נותן מענה טיפולי לאנשים שמתמודדים עם טראומות ברמות שונות, מרגע החשיפה ועד לרגעי הצבירה הפנימיים שמובילים לבעיות קשות יותר. הם דואגים ללווי מקצועי, מקיפים אתכם באנשי מקצוע ברמה הכי גבוהה ומאפשרים לכם להרגיש מעט יותר רגועים.

    למה כדאי לפנות לטיפול בטראומה נפשית?

    גברים ונשים שחוו טראומה נפשית לרוב מחפשים טיפול קונבנציונלי וגם פחות קונבנציונלי. כמו: רפואה משלימה, רפלקסולוגיה, היפנוזה, תאי לחץ, וכדומה. כל אדם שחווה טראומה נפשית, יכול לבחור מבין שלל הטיפולים את הטיפול היחיד שיכול להתאים לו, לא משנה באיזה סוג טיפול הוא יתחיל, העיקר שהוא יבין שבסופו של דבר הוא יגיע לטיפול שהכי מתאים לו. ככל שהפנייה לטיפול בטראומה נפשית תהיה מוקדמת יותר, כך יהיה ניתן למזער את התפתחות התופעות והבעיות הנפשיות הנוספות שיכולות להיוולד

    מתמודדים עם הטראומה הנפשית

    תמיד עולה השאלה, איך יכול להיות שיש אנשים שעוברים טראומה אך לא זקוקים לטיפול? זה לא בהכרח נכון. יש חלק שנוטים להדחיק את התחושות הפנימיות שלהם וכשהם נמצאים לבד, בתוך חדר סגור, הם מתפרקים. ההתמודדות היא שונה בין אדם לאדם, אבל היא הכרחית. מכיוון שיש תופעות נפשיות שעלולות להיות מסכנות חיים, כמו רצון להתאבד. טיפול בטראומה נפשית מסייע לאנשים שחוו טראומה לטפל בבעיה במיידי ולא להתמודד עם הכל לבד.

    לסיכום, בית רוח ים מביא המון ידע וניסיון בתחום הטיפול בטראומה נפשית, ויכול לסייע לכם להתמודד עם מצבים שונים בעזרת התאמת טיפול מדויק עבורכם.

    טיפול בטראומה נפשית אצל ילדים

    מתי נדרש טיפול בטראומה נפשית

    טיפול בטראומה נפשית נדרש בכל אירוע משמעותי עבור אדם, ויש מספר עצום של מקורות:

    קונפליקטים משפחתיים.

    1. 1. מחלות קשות, מוות, מוות של בני משפחה.
    2. 2. גירושין של הורים.
    3. 3. משמורת יתר מהמבוגרים.
    4. 4. קור של יחסי משפחה וניכור.
    5. 5. אי סדר חומרי וביתי.

    האם האדם יודע על הטראומה הפסיכולוגית שלו? ידע לבדו אינו מספיק. אנשים מחפשים עזרה פסיכולוגית לגבי החוויות השליליות שלהם או דרכי ההתנהגות הלא בונות שלהם, אך אינם קושרים את מצבם הנוכחי עם טראומות פסיכולוגיות, במיוחד בילדות. ברוב המקרים, האפקט הפסיכוטראומטי הוא מרומז, נסתר.

    מדובר, ככלל, בחוסר היכולת של הסביבה הקרובה, בעיקר האם, לספק לילד אווירה של אמון וביטחון רגשי. מצב טראומטי יכול להסתתר מאחורי סביבה ביתית משגשגת כלפי חוץ, בפרט, מאחורי מצב של הגנת יתר, כאשר אף אחד אפילו לא חושד שחסרים מרכיבים חושיים והתנהגותיים חשובים מאוד ביחסים בין הורים לילדים.

    דמויות הוריות משמעותיות עצמן סובלות לעיתים קרובות מצורות שונות של הפרעות אישיות, קונפליקטים מתמידים במשפחה, מערכות יחסים מתוחות, סימנים של אלימות במשפחה ופסיכולוגית פוגעים באינטראקציה רגשית מלאה במשפחה וכתוצאה מכך, בהתפתחות הנפשית התקינה של הצאצאים.

    מרכז רוח ים Sanity  מביא את היתרונות הבולטים שלו בכך שהוא מעניק יחס אישי וסבלני לכל אדם שבה בשעריו, ביחד עם הניסיון הרב ומקצועיות חסרת פשרות. הצוותים שעובדים במקום מעניקים למטופלים השגחה צמודה והקשבה לכל הצרכים שלהם.

    מה עושים עם טראומה פסיכולוגית של ילדים?

    כולנו באים מילדות, לכן אנו נושאים מספר רב של חוויות כואבות ופצעים לא מודעים שיפריעו בכל דרך אפשרית להתפתחות הרמונית בריאה של אישיותו של האדם. חוויות אלו יכולות להיות שונות מאוד ולהיות מלוות בתחושות שונות: אשמה, בושה, חרדה, פחד, נחיתות, אובדן, חוסר אמון, חוסר המשמעות של קיומו וכו' ולכן נדרש כאן טיפול בטראומה נפשית שונה…

    למד לטפל בעצמך

    היום, בעזרתו של מומחה טוב, אתה יכול לשחרר לחלוטין את עולמך הפנימי מהשלכות לא רצויות וכואבות:

    • טראומה רגשית כלשהי,
    • כל מצב טראומטי שהתרחש בחיים (ללא קשר לחוק ההתיישנות),
    • כל חוויות או זיכרונות פסיכו-רגשיים חמורים או חריפים,
    • כל זעזועים רגשיים.

    אם אתם מרגישים צורך לטפל בטראומה נפשית ומחפשים מקום תומך, רגוע עם מומחים בעלי שם שמתמחים בתחום – צרו קשר עוד היום ונשמח לעזור לכם ולענות לשאלות.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support