contact-us צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    שיפור בריאות הנפש והגוף עם טיפול מקיף ומעמיק

    אדם במצב של בריאות הנפש והגוף מסוגל לנהל את גורמי הלחץ של החיים, למצות את מלוא הפוטנציאל שלו, ללמוד ולעבוד ביעילות ולהחזיר לקהילה שלו. זהו היבט חיוני של בריאות ורווחה שתומך ביכולת שלנו כפרטים וכחברה לעשות בחירות, ליצור קשרים זה עם זה ולהשפיע על העולם בו אנו חיים. זכות אדם בסיסית היא בריאות נפשית וגופנית כאחד. יתר על כן, זה חיוני לצמיחה חברתית-כלכלית, קהילתית ואישית. מעבר להיעדר מחלות נפש, בריאות הנפש היא יותר מזה. כדי להשיג איזון נשפי וגופני, בית מאזן רוח ים סניטי יסייע לכם להתמודד עם מחלות הנפש ולהגיע לעצמאות בכל תחומי החיים.

    מה כוללות בעיות נפשיות ואיך זה משפיע על בריאות הנפש והגוף?

    בעיות בריאות הנפש והגוף כוללות מגוון של מצבים והפרעות נפשיות, כולל נכויות פסיכו-סוציאליות והפרעות נפשיות, הקשורות לסבל, תפקוד לקוי או סיכון לפגיעה עצמית. למרות שזה לא תמיד המצב, אנשים עם הפרעות נפשיות נוטים יותר לרמות נמוכות יותר של רווחה נפשית. גורמים אינדיבידואליים, חברתיים ומבניים רבים עשויים להתאחד בתקופות שונות בחיינו כדי לתמוך או לסכן את בריאותנו הנפשית ולשנות את המקום בו אנו נופלים על ספקטרום בריאות הנפש. מאפיינים פסיכולוגיים וביולוגיים אינדיבידואליים עשויים להגביר את הרגישות של אדם לבעיות נפשיות. גורמים אלו כוללים אינטליגנציה רגשית, שימוש בסמים ותורשה. אנשים נוטים יותר לסבול מהפרעות בריאות הנפש כאשר הם נחשפים לתנאים חברתיים, כלכליים, גיאופוליטיים וסביבתיים שליליים, כגון עוני, אלימות, אי שוויון ומחסור סביבתי.

    בעוד סיכונים יכולים להיווצר בכל שלב בחיים, הם מזיקים במיוחד כאשר הם מתעוררים בזמנים רגישים התפתחותיים, כמו ילדות מוקדמת. לדוגמה, ידוע היטב כי ענישה פיזית והורות קפדנית משפיעים לרעה על בריאותם של ילדים, ובריונות היא גורם סיכון מרכזי לבעיות נפשיות. באופן דומה, גורמי הגנה עולים לאורך חיינו ועוזרים לנו להיות עמידים יותר. הם כוללים, בין היתר, את הכישורים והאיכויות החברתיות והרגשיות הייחודיות שלנו, כמו גם יחסי אנוש בונים, חינוך איכותי, תעסוקה מכובדת, שכונות בטוחות וקהילות מלוכדות.

    קידום ומניעה של בריאות הנפש והגוף

    על מנת להפחית סיכונים, לטפח חוסן וליצור סביבות תומכות לבריאות הנפש, התערבויות קידום ומניעה חייבות לזהות את הגורמים האישיים, החברתיים והמבניים של בריאות הנפש.  אין ספק כי עידוד הרווחה הנפשית של ילדים ובני נוער הוא בראש סדר העדיפויות שיכולים לשמור ולעודד בריאות הנפש והגוף. בוגרים אשר חווים חוסר איזום נפשי יכולים לקבל את השלווה והרווחה שלהם ולהצמיח את עצמם מחדש בעזרת סיוע מקצועי של בית מאזן רוח ים סניטי.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support