contact-us צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    טיפול ממוקד שמסייע לשיפור איכות החיים עם הפרעת אישיות

    המחשבות, הרגשות וההתנהגויות המייחדות אדם מאחרים מכונים אישיות. סביבתו של אדם, הכוללת את נסיבות חייו, חוויותיו ותכונותיו הגנטיות, כולם משפיעים על אישיותו. עם הזמן, האישיות של אדם בדרך כלל לא משתנה. כדי שהתנהגות, מחשבה או תחושה ייחשבו כהפרעת אישיות, עליהן להיות מתמשכות לאורך זמן, ליצור מצוקה או בעיות תפקודיות ולהבדיל מהנורמות החברתיות. בדרך כלל החל בגיל ההתבגרות המאוחרת או בבגרות המוקדמת, דפוס החוויות וההתנהגות מייצר אומללות או בעיות תפקודיות. הפרעות אישיות יכולות להימשך זמן רב אם אינן מטופלות, ואף להחמיר, לכן חשוב להתאים טיפול בהפרעת אישיות לכל אדם באופן אישי.

    זיהוי הפרע אישיות לצורך התאמת טיפול בהפרעת אישיות

    זיהוי אם אתם סובלים מהפרעת אישיות עשוי לכלול:

    • בדיקה רפואית. יחד עם בדיקה גופנית, הרופא יכול לברר לגבי בריאותכם הנפשית. הרופא יכול לקשר מדי פעם את התסמינים לבעיה בריאותית גופנית נלווית. בדיקות מעבדה ובדיקת סמים ואלכוהול יכולים להיות חלק מההערכה.
    • הערכה של בריאות נפשית. ייתכן שתקבלו הפניה למומחה לבריאות הנפש. בנוסף לשיחה על הרעיונות, הרגשות והפעולות שלכם, הערכה זו עשויה לכלול גם שאלון שיסייע באבחון. מידע מבני משפחה או אנשים אחרים עשוי להועיל.
    • השוואת התסמינים לנורמות מקובלות. ניתן להשוות את התסמינים שלכם למדריך האבחון הסטטיסטי של האגודה הפסיכיאטרית האמריקאית להפרעות נפשיות (DSM-5-TR).
    • הערכות נוירופסיכולוגיות. כדי לקבל יותר תובנות לגבי התפיסה וההבנה שלכם את העולם, ניתן לעבור בדיקות אישיות או קוגניטיביות אצל נוירופסיכולוג או פסיכולוג קליני.

    איך להתאים שיטות טיפול בהפרעת אישיות?

    שיטת טיפול בהפרעת אישיות הטובה ביותר עבורכם תהיה תלויה במצב האישיות שלכם, בחומרתה ובנסיבות הייחודיות שלכם. לעתים קרובות, טיפול בצרכים הרגשיים, הפיזיים והחברתיים שלכם דורש מאמץ של צוות מומחים. השיטה העיקרית לטיפול בבעיות אישיות היא טיפול דיאלקטי התנהגותי, המכונה גם פסיכותרפיה. כמו כן, ניתן להשתמש בתרופות מותאמות בשילוב עם טיפול. אם אתם מעוניינים לעבור אבחון מקיף של אנשי מקצוע ,או מחפשים מקום שלוו שבו צוות מומחים ידעו להתאים את הטיפול למצבכם באופן אישי, צרו קשר עם בית מאזן רוח ים סניטי.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support