contact-us צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    להקל על הסימפטומים של דיכאון קליני עם טיפול מותאם

    דיכאון הוא מחלה נפשית נפוצה שמשנה את המחשבות, דפוסי השינה, הרגלי האכילה וההתנהגות שלכם בנוסף לתחושת מלנכוליה כרונית. טיפול בדיכאון קליני כולל בדרך כלל תרופות, פסיכותרפיה או שניהם יחד. זה קריטי לקבל טיפול רפואי ברגע שאתם מבחינים בתסמינים של דיכאון קליני שאינם חולפים במשך תקופה ארוכה. אם אתם לא בטוחים האם אתם זקוקים לטיפול, תמיד תוכלו להתייעץ עם צוות המומחים של בית מאזן רוח ים סניטי.

    דיכאון: מה זה?

    תחושת מלנכוליה ממושכת ואובדן עניין בדברים ובפעילויות שנהניתם מהם הם סימפטומים של דיכאון קליני. זה עשוי גם להשפיע על הרגלי אכילה, שינה, זיכרון או חשיבה ברורה. זה מקובל לחוות עצב או אבל על נסיבות קשות בחיים, כולל אובדן או בעיות הקשורות לחיים האישיים. עם זאת, דיכאון שונה בכך שהוא מכיל יותר תסמינים מסתם צער ונמשך כמעט כל יום במשך שבועיים לפחות. הפרעות דיכאון מגיעות בצורות שונות. בהיעדר טיפול בדיכאון קליני, הוא עלול להחמיר ולהימשך זמן רב יותר. בנסיבות קיצוניות, זה עלול לגרום להתאבדות או פגיעה עצמית. החדשות הטובות הן שניתן לשפר את הסימפטומים באופן משמעותי על ידי טיפולים מותאמים.

    כיצד מתנהל טיפול בדיכאון קליני?

    אחת הבעיות הנפשיות הקלות ביותר לטיפול היא דיכאון. שמונים עד תשעים אחוז מאנשים הסובלים מדיכאון הפונים לטיפול, מחלימים בסופו של דבר. אפשרויות טיפול בדיכאון קליני מורכבות מ:

    • פסיכותרפיה- שיחה עם איש מקצוע בתחום בריאות הנפש היא מטרת הפסיכותרפיה. המטפל שלכם מסייע לכם לזהות ולשנות רגשות, רעיונות ופעולות שליליות. פסיכותרפיה מגיעה במספר צורות, הפופולרית שבהן היא טיפול קוגניטיבי התנהגותי, או CBT.
    • טיפול תרופתי- תרופות נוגדות דיכאון יכולות לעזור לשנות את הכימיה במוח העומדת בבסיס הדיכאון. מציאת התרופה נוגדת הדיכאון המתאימה לכם ביותר עשויה לקחת קצת זמן מכיוון שיש סוגים שונים. תופעות הלוואי של מספר תרופות נוגדות דיכאון משתפרות לעיתים קרובות עם הזמן.
    • טיפולים שאתם יכולים לקבל בנוסף לרפואה המערבית הקונבנציונלית מכונים רפואה משלימה. ביופידבק, דיקור, עיסוי, היפנוזה וטיפולים אחרים יכולים לעזור לאנשים הסובלים מתסמינים מתמשכים של דיכאון קל או לשפר את רווחתם הכללית.

    גם בבית מזן רוח ים סניטי המומחים יודעים להתאים את שיטת הטיפול המאתימה ביותר עבור כל מטופל.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support