contact-us צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    פתרונות מתקדמים לבריאות הנפש לתושבי הרצליה

    כאשר אנשים שומעים את המילה "בריא", הם בדרך כלל חושבים על דברים שקשורים לבריאותם הגופנית, כולל לחץ דם, שרירי לב חזקים וללא מחלות רקע. למרבה הצער, מספר רב של אנשים חווים בעיות נפשיות שיכולות להיות משתקות בדיוק כמו כמה מהמצבים הגופניים הקשים ביותר. לרוב האנשים האלה יש איכות חיים טובה יותר בגלל סיוע של מומחים משירותי בריאות הנפש הרצליה. עם זאת, עבור רבים, הסיוע לעולם אינו מתממש מכיוון שהם לא מבקשים אותו. לכן אין פה אפס, אם אתם או משהו קרוב לכם זקוק לסיוע באיזון המצב הנפשי, המומחים של רוח ים סניטי כאן בשבילכם.

    באיזו תדירות מתרחשות מחלות נפש?

    על פי הערכה אחד מכל חמישה אנשים סובל ממחלת נפש על בסיס שנתי. יתר על כן, כ-10% סובלים ממחלת נפש קשה הפוגעת באופן מהותי באחד או יותר מהיבטים חשובים בחיי היומיום. מצבים נפשיים חמורים רבים, כגון סכיזופרניה והפרעה דו קוטבית, יכולים להקשות על חיי היומיום. אנשים רבים נאבקים במקביל בהפרעות התמכרות, דיכאון וחרדה. למעשה, על פי הערכות למעלה מ-18% סובלים מדי שנה מהפרעה טורדנית-קומפולסיבית, הפרעת דחק פוסט טראומטית או פוביות מסוימות. כמו כן, מיליוני אנשים סובלים מהתמכרות ולמעלה ממחציתם יש גם מחלת נפש הנלווית.

    ההשפעות של אי קבלת טיפול של מרכז בריאות הנפש הרצליה

    אנשים הסובלים מהפרעות נפשיות עלולים למצוא את חייהם כקשים בצורה בלתי נסבלת. במקביל, נושאים אלה עשויים להשפיע על החברה באופן רחב יותר, במיוחד אם הם נותרים לא מאובחנים או לא מקבלים טיפול של מרכז בריאות הנפש הרצליה. עובדה זו מודגשת על ידי הנתונים הבאים:

    • בקרב חולים בגילאי 18 עד 44, הפרעות דיכאון, כולל הפרעה דו-קוטבית, מהוות את הגורם השלישי בשכיחותו לאשפוז.
    • מבוגרים הסובלים ממחלות נפש נפטרים בממוצע 25 שנים מוקדם יותר מאלה שלא, בעיקר מסיבות הניתנות למניעה.
    • תלמידים עם הפרעות נפשיות נושרים מהתיכון בשיעור של 37%.
    • יותר מ-90% מהילדים שמתאבדים סובלים מבעיה נפשית.

    שירותי בריאות הנפש הרצליה יכולים לסייע בהפחתת שיעורי האשפוז והתמותה שהן התוצאות הקיצוניות ביותר של מחלות נפש. מחקרים מראים כי לאחר קבלת טיפול נפשי נאות, מטפלים זקוקים לשירותים רפואיים בתדירות נמוכה ב-90% פחות. הסיכון למחלות כרוניות הקשורות ללחץ, חרדה והתמכרות לחומרים פוחת גם כן. לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות צרו קשר עם בית מאזן רוח ים סניטי, ואל תישארו עם המחלה שלכם לבד.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support