contact-us צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    פתרונות טיפוליים שמונעים אשפוז מיותר

    אם אתם מבוהלים מאשפוז במוסד לבריאות הנפש, אולי כדאי שתשקלו את היכולת לקבל טיפול נפשי בסביבה מסבירת פנים של בית מאזן. בכל הנוגע לאפשרויות לאשפוז, יש לכם את האפשרות הטובה ביותר בתור בית מאזן רוח ים סניטי. מאחר שהם יכולים לקבל את כל הטיפול שהם דורשים מבלי לעזוב את אזור הנוחות שלהם ובכך להימלט מהחוויה הלא נעימה של שהייה בבית חולים פסיכיאטרי, אנשים רבים מעדיפים חלופות אשפוז. בית מאזן רוח ים סניטי היא הכתובת אם אתם חושבים על אפשרות זו ותזדקקו למידע נוסף.

    חלופות אשפוז מה זה אומר?

    חלופות אשפוז הופכות פופולריות יותר הן בעולם והן בישראל בפרט בשנים האחרונות. חלופה לאשפוז וטיפול שאנשים יקבלו בבית חולים פסיכיאטרי היא לאשפז בבית מאזן. זה כרוך במתן גישה למטופלים לאנשי מקצוע בתחום הבריאות הזמינים תמיד. רוב המטופלים מתמודדים עם בעיות נפשיות חמורות, והם מקבלים טיפול באווירה נוחה ושלווה בבית, אשר חיונית הן להחלמה המהירה והן לרווחתם הכללית.

    ניתן לשנות את תוכניות הטיפול באופן ספציפי לכל מטופל בסיוע צוות רפואי מיומן. המטופל מקבל את אותו טיפול כפי שהיה מקבל בבית חולים. הצוות בבית מאזן רוח ים סניטי נגיש לכל נושא שעלול לצוץ במהלך האשפוז וכן למעקב ותמיכה בטיפולים מתאימים.

    מה היתרונות של המטופלים בהתקבלות לבית מאזן?

    בתי חולים מספקים את הטיפול הרפואי האיכותי שדורשים אנשים בכל הגילאים והיכולות. אשפוז ממושך בבית חולים יכול להיות מתיש רגשית ופסיכולוגית. חלופות אשפוז עוזרות לטפל בבעיה זו ומאפשרות לכם לקבל את הטיפול הדרוש לכם מחוץ לבית חולים. המטופלים יכולים לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר האפשרי תוך החלמה שלווה באווירה מסבירת פנים, בטוחה ומוגנת כאשר הם מקבלים טיפול בבית מאזן. ללא ספק, אשפוז במוסד פסיכיאטרי במהלך משבר נפשי עלול לגרום ליותר לחץ מכיוון שזו סביבה חסרת רגישות במיוחד. במקרה זה, דרך הפעולה הטובה ביותר היא למצוא אלטרנטיבה לאשפוז המציעה את כל היתרונות של טיפול באשפוז יחד עם הטבות רבות אחרות. אם יש לכם שאלות כלשהן לגבי חלופות אשפוז בבית חולים, אנא אל תהססו לפנות אל בית  מאזן רוח ים סניטי.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support