contact-us צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    איך מתגברים מהר על תחלואה כפולה?

    אדם שסובל משתי הפרעות נפשיות או רגשיות מוגדר כמטופל עם תחלואה כפולה. חשוב לציין שזהו מצב נפוץ מאוד ובר טיפול. תכנית טיפול בהתאמה אישית מתמקדת בשתי ההפרעות בו זמנית תוך מתן מענה פסיכיאטרי, רגשי ונפשי. אבחון התחלואה הכפולה מתבסס על תשאול מקצועי כאשר בחלק מהמקרים יהיה צורך גם בתשאול של בני משפחה קרובים. איסוף מידע יסודי חיוני לאבחון מדויק ובניית תכנית טיפולית אפקטיבית. בית מאזן רוח-ים מציע תכנית טיפולית תומכת למקרים של תחלואה כפולה. הצוות של רוח-ים מנוסה, מסור ומקצועי. אם אתם לא נוהגים להתפשר על פחות מהטוב ביותר – בית רוח-ים הוא בדיוק מה שאתם מחפשים.

    מה זה תחלואה כפולה?

    אם שמעתם את הצוות מגדיר את המצב כשלכם כתחלואה כפולה ונבהלתם, אנחנו כאן בשביל לספק הסברים ולהרגיע. מטופל יוגדר כסובל מתחלואה כפולה כאשר קיימת יותר מהפרעה נפשית אחת פעילה. מקרים נפוצים של תחלואה כפולה הם דיכאון וחרדה או דיכאון יחד עם התמכרות לאלכוהול. גם מצב של התמכרות משותפת לאלכוהול וסמים יוגדר כתחלואה כפולה. המפתח לטיפול בבעיה הכפולה הוא תכנית טיפולית מדויקת שנותנת מענה לשתי האבחנות. לטובת שיקום מהיר נדרש טיפול אינטנסיבי כך שכדאי לשקול בחיוב טיפול במסגרת של בית מאזן.

    החלמה מתחלואה כפולה

    עם הטיפול הנכון אפשר להתגבר על תחלואה כפולה ולחזור לשגרה. חשוב לזכור שנדרשת סבלנות, התהליך הטיפולי יהיה הדרגתי וממושך. החלמה תדרוש התמסרות לתכנית הטיפולית לטובת קבלת מספר טיפולים בו זמנית. הפנייה לקבלת טיפול היא צעד ראשון ומשמעותי בדרך להחלמה מלאה, שיפור בתחושה הכללית וביכולת התפקוד יופיע במהרה.

    איפה מטפלים?

    על הגורם המטפל שבחרתם להיות מקצועי, מנוסה, אמין וזמין לקבלת מטופלים חדשים. בססו את הבחירה שלכם על חוות דעת של מטופלים קודמים במטרה להיות רגועים בידיעה שבחרתם נכון. בית מאזן רוח-ים מסייע מזה שנים רבות למתמודדים עם משברים נפשיים יחידים וכפולים, הסוד לטיפול מוצלח הוא שילוב מנצח בין צוות מקצועי ומובחר לבין מחויבות דל המטופל לתכנית הטיפולית. מחפשים מסגרת טיפולית מקצועית ומקיפה? הנכם מוזמנים לייצור קשר עם הצוות של רוח-ים עוד היום.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support