contact-us צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    הדרך הנכונה לטפל מהר בדיכאון וחרדה

    דיכאון וחרדה הן שתי הפרעות נפש נפוצות שמשבשות את השגרה, מונעות מאתנו את הנאות החיים וגורמות לסבל רב. הבשורה הטובה היא שאפשר וצריך לטפל בהפרעות דיכאון וחרדה. שיטת הטיפול הנכונה תצליח להביא שיפור משמעותי. שהייה במסגרת של בית מאזן מאפשרת למטופל להתמקד בהחלמה, להתחזק ולצאת לדרך חדשה מצויד בכלים להתמודדות עם אתגרים. בית מאזן רוח ים מציע תכנית טיפול בחרדה ודיכאון בהתאמה אישית, הטיפול ניתן בסביבה רגועה, נעימה וביתית, צרו קשר לפרטים נוספים על תכנית הטיפול החדשה.

    שיטות טיפול בחרדה ודיכאון

    בשנים האחרונות הפרעות דיכאון וחרדה הפכו נפוצות מאוד. אורח החיים המודרני דורש מאתנו להתמודד באופן יומיומי עם מתח נפשי, מחסור בפעילות גופנית, אוכל מתועש, מעט מדי שעות שינה. גברים ונשים בכל הגילאים סובלים מדיכאון וחרדה, חלקם פונים לקבלת טיפול ומצליחים לנצח בעוד אחרים לוקחים עמם שק של קשיים לכל מקום. טיפול בחרדה ודיכאון מתבצע באמצעות טיפול קוגניטיבי התנהגותי, טיפול תרופתי, טיפול דיאלקטי התנהגותי, פסיכואנליזה, טיפול בין אישי. במקרים רבים ההמלצה היא על שילוב בין כמה שיטות טיפול.

    איך מאבחנים דיכאון וחרדה?

    טיפול בחרדה ודיכאון מתחיל באבחון מקצועי. את האבחון מבצע איש מקצוע באמצעות תשאול וסקירת רקע רפואי. רשימת הסימפטומים שמתלווים אל הדיכאון כוללת תחושת עצבות, שינויים בתיאבון, בעיות שינה, ירידה בחשק המיני, קשיי ריכוז, חוסר מוטיבציה לביצוע פעולות שגרמו בעבר להנאה. הפרעת חרדה מתבטאת בפחד מופרז מסיטואציה מסוימת או אובייקט. הפחד המופרז גורם להימנעות מכל מצב בו עלולה להתקיים חשיפה לגורם שמעורר את החרדה.

    אני סובל מדיכאון / חרדה – מה עליי לעשות?

    הצעד הראשון לקראת החלמה ושיפור איכות החיים הוא פנייה לקבלת טיפול. היקף הטיפול וסוגו נקבעים על פי חומרת הבעיה, אורח החיים והעדפה אישית של המטופל. יכולת של המטופל לסנן רעשי רקע ולהתמקד בהחלמה חיונית להשגת תוצאות מהירות. יש לזהות את הגורם לבעיה, לשנות דפוסי חשיבה מזיקים ולסייע למטופל בבניית מערך תומך. מחפשים תכנית טיפול תומכת באווירה רגועה לבעיית דיכאון או חרדה? צרו קשר עוד היום עם בית רוח-ים ותגלו שאתם יכולים לנצח את הדיכאון והחרדה.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support