contact-us צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    תרגילים למציאת איזון נפשי

    הפסיכולוגים ממליצים ​​לחשוב על תוכניות ליום בבוקר על מנת לרכוש איזון נפשי

    ארבע שיטות פשוטות שיכולות לעזור לך למצוא איזון נפשי. עם זאת, תרגילים אלה חשובים לעשות מדי יום… המומחים מסבירים כי תקופה ארוכה במתח משפיעה לרעה על כל תחומי החיים. התרגיל הפשוט אך החשוב הראשון במאבק להרמוניה הוא שליטה עצמית של חמש דקות. "הגדר טיימר בכל בוקר ועקוב אחר איך אתה מרגיש על ידי מענה על השאלות: מה אני צריך היום, איך אני מרגיש ואיזה יום אני רוצה".

    החשיבה על התשובות לשאלות הללו תעזור לך להתמודד עם רגשות שליליים ולהבין מה צריך לשנות בתוכנית היום כדי להיות פחות עצבניים. למשל, צאו לריצה, לכו לספא וכדומה. המוח מתוכנת לחפש סכנה, ולכן נראה שרגשות שליליים משמעותיים יותר מחיוביים. התרופה להלך הרוח הזה הוא "מיקרו-רגעים" של חיוביות – החיפוש אחר מה שמביא שמחה. זו יכולה להיות שיחה לא מתוכננת לחבר או האזנה לשיר האהוב עליך…

    אנחנו, מרכז רוח ים Sanity כאן כדי שתרכוש את איזון הנפשי שלך הטוב ביותר שאתה יכול להשיג. אנו נעזרים בניסיון שלנו בתחום, במקצועיות הצוות וביחס אישי לכל אדם. אנחנו כאן כדי לתמוך בך ולתת לך כלים למצבים בהם תצטרך אותם.

    גמילה דיגיטלית

    עוד צעד יעיל לקראת איזון פסיכולוגי, מכנה החוקר גמילה דיגיטלית. אי אפשר בכלל לוותר על האינטרנט, אבל צריך להוציא מרשימת החברים אנשים שגורמים לחרדה ודיכאון. הצבת גבולות אישיים היא מיומנות חשובה לחיים שלווים. אם תכננתם לאכול ארוחת ערב עם חבר אבל אתם עייפים, אל תרגישו רע עם ביטול הפגישה. בהתחלה, הצבת גבולות אישיים עלולה להיראות לא נוחה, אבל בהדרגה שחרור מאשמה יבהיר שאינך מבזבז זמן ואנרגיה על דברים שמזיקים לעניין של איזון נפשי.

    רשתות חברתיות

    , הפסיכולוגים מזהירים את האוהבים מפני הסכנות של לימוד קפדני של רשתות חברתיות של אנשים אחרים. המטפל המשפחתי אמר שלימוד זהיר מדי של הרשתות החברתיות של האדם שאתה אוהב יוצר אשליה של שליטה על הנבחר ומעורבות בחייו של מישהו אחר.

    מרגישים כי אתם זקוקים להסבר לגבי שירתינו? אנחנו כאן בשבילכם בטלפון 077-4446794 בין השעות 9:00 עד 18:00

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support