contact-us צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    הבית המאזן שמחליף בהצלחה אשפוז פסיכיאטרי

    בית מאזן רוח-ים מציע תנאים אופטימליים להחלמה נפשית תוך השמת דגש על הצרכים של המטופל. המגורים הם במתחם יוקרתי, מאובזר ומעוצב עם חצר שכוללת פינות ישיבה. האווירה הביתית בבית רוח-ים יוצרת תחושת רוגע שמקדמת את תהליכי ההחלמה. בית מאזן רוח-ים מהווה תחלופה לאשפוז פסיכיאטרי. השהייה בבית המאזן היא תחת השגחה ומלווה במתן טיפול אינטנסיבי. השוהים בבית המאזן נדרשים לנהוג על פי חוקי הבית, להתמקד בהחלמה, להשתתף בפעילויות ולהתמיד בתכנית הטיפול. מחפשים בית מאזן למניעת אשפוז בעבור פגוע/ת נפש? צרו קשר עוד היום לשריון מקום בבית רוח-ים.

    מתי נמליץ על בית מאזן למניעת אשפוז?

    התפקיד העיקרי שח בתים מאזנים הוא במניעת אשפוז פסיכיאטרי. בית מאזן אידאלי באותם מצבים בהם פגועי נפש זקוקים להשגחה, טיפול תרופתי ובעיקר סביבה בטוחה ורגועה בה יוכלו להתמקד בהחלמה. הצוות המקצועי בבתים המאזנים מרכיב בעבור כל מטופל תכנית טיפולית אינטנסיבית. הבתים ממוקמים בתוך הקהילה ומאפשרים שיקום הדרגתי ללא ניתוק מהסביבה. שירות של בית מאזן למניעת אשפוז אפשר יהיה לקבל במימון מלא של קופת חולים בכפוף לאישור הקופה (קבלת טופס 17).  אם קבלתם המלצה לאשפוז פסיכיאטרי בעקבות משבר נפשי עמוק או צורך במתן טיפול אינטנסיבי תחת השגחה – כדאי לבחון אפשרות חלופת אשפוז במסגרת של בית מאזן למניעת אשפוז.

    מי רשאי להגיע אל בית מאזן?

    1. בגירים (גילאי 18 ומעלה) שמתמודדים עם משבר נפשי חריף וזקוקים לטיפול אינטנסיבי.
    2. פגועי נפש שטיפול במסגרת אשפוז יום אינו מספק עבורם.
    3. מקרים בהם שהייה בבית מאזן תמנע צורך באשפוז פסיכיאטרי.
    4. מטופלים ששהותם בבית המאזן תואמה מראש מול קופת חולים.

    הבדלים בין בית מאזן לבין מחלקה סגורה

    בעוד גם במחלקה סגורה וגם במסגרת של בית מאזן למניעת אשפוז אפשר לקבל טיפול אינטנסיבי, האווירה בבית המאזן רגועה יותר ותנאי המגורים טובים יותר באופן משמעותי. השהייה בבית מאזן מוגבלת לקבוצה קטנה של שוהים בעוד במחלקות פסיכיאטריות כמות המטופלים גדולה יותר. הבית המאזן מספק את כל צורכי השוהים כולל שירותים פסיכיאטריים, טיפולים פסיכותרפיים, טיפולים משלימים. הסכמת המטופל לשהייה בבית המאזן הכרחית, אין אפשרות לטיפול בכפייה. מחפשים מסגרת של בית מאזן? חייגו עוד היום אל בית מאזן רוח ים ותגלו צוות מקצועי ומסגרת טיפולית מהטובות בתחום.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support