contact-us צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    הבית המאזן שמצליח לשקם במהרה פגועי נפש

    התמודדות עם משבר נפשי דורשת הרבה יותר ממטפל אחד. אם אתם מחפשים את הדרך המהירה והטובה ביותר לשיקום הנפש וחזרה לשגרה – בית מאזן הוא המקום בו תמצאו מעטפת טיפולית מקיפה כולל השגחה. רק בית מאזן מאפשר קבלת טיפולי פסיכותרפיה, פסיכיאטריה ושאר טיפולים משלימים במקום אחד. השוהים בבית המאזן נהנים ממסגרת טיפולית באווירה ביתית תומכת, הם מחויבים לסדר היום וכללי המקום. בית מאזן רוח-ים מהווה חלופה לאשפוז פסיכיאטרי ומסגרת טיפולית תומכת למתמודדים עם קשיים נפשיים. הצוות המקצועי של בית רוח-ים תומך, משגיח ופועל במסירות לחיזוק הנפש וקידום תהליכי ההחלמה. אל תתמודדו לבדכם עם קשיים נפשיים, חייגו עוד היום אל בית רוח-ים ותגלו מסגרת תומכת.

    למי מתאים בית מאזן?

    שהייה בבית מאזן מיועדת לגברים ונשים מעל גיל 18 שמתמודדים עם משברים נפשיים. הבית המאזן מטפל במקרים של דיכאון עמוק, פוסט טראומה, הפרעת אישיות, טראומות נפשיות, אישיות נרקיסיסטית ועוד. תכנית טיפול בהתאמה אישית מורכבת בעבור כל מטופל. השהייה בבית המאזן כוללת לינה ומגורים מלאים. הבית המאזן אידאלי במצבים בהם טיפול ביתי אינו מספיק לטיפול בבעיה והמטופל אינו מעוניין באשפוז במחלקה פסיכיאטרית.

    הצוות הטיפולי בבית מאזן

    ההכשרה, הניסיון והמסירות של הצוות הטיפולי משפיעה באופן ישיר על הצלחת הטיפול. על כן, חשוב לבחור בקפידה בבית מאזן עם צוות מצוין והמלצות. על הצוות לספק מענה פסיכיאטרי, מענה פסיכולוגי וטיפולים משלימים כמו טיפולי רגשי, פסיכודרמה, טיפול באומנות, CBT, ספורט טיפולי, פיתוח כישורים חברתיים, הכוונה לאורח חיים בריא. הצוות נדרש להשגיח על המטופלים מסביב לשעון, להקפיד על חוקי הבית ולנהל סדר יום קבוע. כל מטופל בבית המאזן מלווה על ידי כמה אנשי צוות במטרה לתת מענה מקיף ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר. המטופל עוזב את הבית המאזן תוך הבטחת רצף טיפולי, מקור תעסוקה וסביבה תומכת.

    בית מאזן רוח-ים מספק תנאים אופטימליים להתמודדות עם קשיי נפש. המתחם, התקנות ומערך הטיפולים מתוכננים במטרה לתת מענה מדויק לכל צרכי המטופל. המגורים הם במתחם מרווח עם חדרי שינה נוחים, גינה, מטבח, פינות ישיבה. לקבלת פרטים נוספים אודות תנאי המגורים, הצוות ותכניות הטיפול בבית מאזן רוח-ים חייגו עכשיו.

     

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support