contact-us צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    תרפיה כאמצעי לטיפול בחוסר איזון נפשי אצל ילדים

    היתרונות של טכניקת תרפיה אצל ילדים הם רבים. בהתחשב בכך שכל הורה רוצה לטפל בילדיו בצורה הטבעית והלא פולשנית ביותר, אני מאמין שזהו כיום הטיפול היעיל ביותר. ילדים מגיבים טוב במיוחד לטיפול מסוג זה, לעיתים עם תוצאות מידיות. הטיפול פועל מבפנים ומרפא טראומה היכן שצריך, בין אם מדובר בתאונה ובין אם מדובר בטראומה רגשית.

    באילו מחלות ניתן לטפל? ניתן להשתמש תרפיה בילדים עם המצבים הבאים:

    חוסר תפקוד מוטורי, דיבור, הרטבה, שיתוק, סוכרת , תפקוד לקוי של הכליות, מתח, דיכאון, חרדה, התקפי פאניקה, חוסר איזון נפשי וכו'.

    מרכז רוח ים Sanity הוקם במטרה להעניק טיפול הוליסטי תומך לאנשים המתמודדים עם לחץ נפשי. מטפלים מנוסים וסבלניים מלווים כאן מטופלים בשילוב עם צוות סיעודי תומך ומקצועי.

    טיפול אצל תינוקות

    טיפול בתינוקות, הנקרא גם בייבי תרפי , מורכב מתנועות עדינות עוקבות המבוצעות על הגב והקדמה על הבטן. יילוד יכול לקבל טיפול תינוק מהשעות הראשונות לאחר הלידה. התנועות של תרפיה הן כל כך עדינות ולא פולשניות שהילד אפילו לא מודע לכך שהם מטופלים. בעזרת בייבי תרפי, נוכל לאזן מחדש את מערכת העצבים ולהפיג מתחים ומתחים אצל תינוקך.

    הסטטיסטיקה מראה שבין 25 ל-30 אחוז מכלל התינוקות עלולים לסבול מכאבי בטן או התכווצויות לאחר אכילה בעקבות גזים. הילד נסער ויש לו התקפי בכי המלווים בשפשוף בכפות הרגליים, בדרך כלל בשעות אחר הצהריים והערב. אי הנוחות הנגרמת ממצב כזה עלולה להוביל לחוסר איזון במערכת העצבים. אם חוסר איזון זה אינו מטופל, אי הנוחות הפיזית, כמו גם חוסר איזון נפשי עלולה לעלות, ולהוביל לסימנים של הפרעות עיכול, ריפלוקס קיבה, עצירות, הפרעות שינה או הפרעת חרדה.

    טיפול תרפי למתח ועייפות כרונית

    גוף האדם מתוכנן באופן טבעי לעמוד במצבי לחץ, אפילו האבולוציה האנושית לאורך אלפי השנים מוכיחה זאת, אך לא לכל האנשים יש את אותה גבול סיבולת, וכאשר הורמוני הלחץ כביכול נשארים בדם זמן רב מדי, הסיכון למגוון מחלות סומטיות או נפשיות מתגברות.

    • ניתן להשאיר פרטים ליצירת הקשר באתר או לחלופין להגיע ולראות את הסביבה ולהכיר את המומחים שלנו בכתובת: רמת ים 77, הרצליה.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support