contact-us צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    טיפים של בעלי ניסיון לקראת אשפוז פסיכיאטרי

    שהייה במחלקת אשפוז פסיכיאטרית היא חוויה אישית אותה כל אדם חווה אחרת. בעבור רוב פגועי הנפש האשפוז הוא מוצא אחרון. היתרון הגדול באשפוז הפסיכיאטרי הוא ההשגחה מסביב לשעון. במקרים בהם מדובר במטופל שמהווה סכנה לעצמו או לאחרים האשפוז מלווה בתחושת הקלה. אשפוז פסיכיאטרי מתבצע מבחירה וגם בכפייה במקרים בהם הדבר הכרחי. חשוב להדגיש שקיימים מקרים בהם אפשר וכדאי להחליף את האשפוז הפסיכיאטרי בשהייה בבית מאזן. בית רוח-ים מהווה חלופה לאשפוז פסיכיאטרי בסביבה טיפולית נינוחה ונעימה. הבית המאזן מרכז במקום אחד את כל הטיפולים הדרושים כולל פסיכיאטר, פסיכותרפיה, טיפול רגשי, טיפולים משלימים, פעילויות חברתיות.

    תכנית אשפוזית תחלואה כפולה

    מקרים בהם יש למטופל מסוים יותר מאבחנה נפשית אחת מוגדרים כתחלואה כפולה. אשפוזית תחלואה כפולה מספקת מענה לכל אחת מההפרעות במטרה לחזק ולשקם את הנפש. בשל מורכבות הטיפול והאבחון אשפוז מומלץ במקרים של תחלואה כפולה. בית מאזן מחליף בהצלחה את האשפוז הפסיכיאטרי עם אפשרות של שיקום בקהילה. אשפוזית תחלואה כפולה מאפשרת ניתוק חיובי מהסביבה במקרים של התמכרויות. שימו לב, על המטופל להביע הסכמה לשהייה בבית המאזן ולתכנית הטיפול.

    מתי נדרש אשפוז פסיכיאטרי?

    קיימים מקרים בהם המטופל בעצמו מודע למצבו ומבקש להגיע לאשפוז. לעומת זאת, ישנם מצבים בהם המטופל אינו מודע למצבו ובני משפחתו הם אלו שמזהים את סימני המצוקה והידרדרות. האשפוז הפסיכיאטרי מתבצע כמעט תמיד בהסכמה של המטופל. מעטים הם המקרים בהם האשפוז מתבצע בכפייה. אשפוז פסיכיאטרי מעורר בכם תחושת של פחד וחרדה? זה הזמן לבחון אפשרות לשהייה בבית מאזן כחלופה. אשפוזית תחלואה כפולה בבית מאזן היא הזדמנות לשיקום והחלמה באווירה ביתית.

    מה קורה לאחר האשפוז?

    בעבור כל מטופל שמגיע למחלקה פסיכיאטרית או לבית מאזן מורכבת תכנית טיפולית. במקרים בהם יש צורך בטיפול תרופתי הצוות המטפל יפעל למציאת האיזון התרופתי המדויק. תכנית הטיפול תכלול מעקת פסיכיאטרי, טיפולים פסיכותרפיים אישיים וקבוצתיים, שיחות עם מדריכים, ריפוי בעיסוק, פעילויות חברתיות, טיפול באומנות ושאר טיפולים משלימים. הצוות המקצועי של בית מאזן רוח-ים קובע בעבור כל מטופל מטרות טיפוליות ויעדים, מעוניינים לשמוע עוד על התכנית? צרו קשר לשיחה עם הצוות.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support