contact-us צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    איך תוכלו לקבל טיפול נפשי על חשבון קופת חולים?

    פגיעות נפש מגבילות במקרים רבים את התפקוד היומיומי. בהתאם, יש לנפגעי נפש זכאות לטיפולים וסיוע, דרגת הזכאות נקבעת על פי חומרת הפגיעה. מרכזי בריאות הנפש הרצליה מציעים טיפול במימון של קופת חולים וגם במימון עצמאי. קבלת טיפול במימון קופת חולים דורשת הצגת טופס 17. בית מאזן רוח ים מטפל בנפגעי נפש במסגרת טיפולית ביתית שכוללת מגורים. הטיפול בבית רוח-ים ניתן על ידי צוות מקצועי ומנוסה שמספק מענה מלא לכל צורכי המטופל במקום אחד. לבחינת זכאות לשהייה בבית רוח-ים במימון קופת חולים או משרד הביטחון צרו קשר.

    זכויות נפגעי בריאות הנפש הרצליה בביטוח לאומי

    החוק קובע לנפגעי נפש זכויות עם דגש על קצבת נכות כללית. הקצבה ניתנת במטרה להבטיח יכולת קיום כאשר כושר העבודה נפגע. קביעת אחוזי נכות נפשית מתבצעת על ידי פסיכיאטר מטעם המוסד לביטוח הלאומי. על מנת לקבל את הקצבה יש להגיש תביעה לביטוח הלאומי בצירוף מסמכים  רפואיים שמעידים על ההפרעה. נדרשת הגדרה של 40% נכות לפחות לקביעת מעמד של נכות נפשית וקבלת קצבת נכות חודשית. ככל שאחוזי הנכות יותר גבוהים כך גם סכום הקצבה. הוועדה הרפואית של הביטוח קובעת האם הזכאות היא זמנית או לצמיתות.

    שיקום של נפגעי נפש

    מרכזי בריאות הנפש הרצליה מציעים טיפול במסגרת פרטנית, קבוצתית, יומית, שעתית וגם טיפול בבתים מאזנים שכולל מגורים. על המסגרת הטיפולית להתאים לצרכים של המטופל תוך בניית תכנית טיפול בהתאמה אישית.  מסגרת טיפול שיקומית מיועדת להקלה על הסימפטומים, ריפוי נפשי והכנה של המטופל לשילוב בקהילה. אם אתם או אחד מבני המשפחה שלכם סובלים מפגיעה נפשית זה הזמן לפעול למיצוי זכויות מול הביטוח הלאומי, קופת חולים ומשרד הביטחון.

    איך מקבלים טיפול נפשי דרך קופת חולים?

    כל קופות החולים מפעילות מרכזי בריאות הנפש הרצליה במטרה לאפשר לחברי הקופה לקבל מענה מהיר ומדויק. בעבור חלק משירותי הטיפול הנפשי יש צורך בהפניה של רופא מטפל. את ההפניה מקבלים דרך רופא המשפחה או מטעם רופא מומחה שמטפל בכם. בהתאם לחומרת הבעיה ניתן לגשת לקבלת טיפול בבית החולים או לקבל הפנייה לשהות בבית מאזן במימון קופת חולים. לבירורים אודות זכאות קבלת טיפול בבית מאזן רוח-ים דרך קופת חולים או משרד הביטחון צרו קשר.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support