contact-us צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    באילו מקרים נדרש שיקום נפשי

    ייתכן ויהיה צורך בכמה פסיכיאטרים ומשתקמים כמעט בכל פסיכופתולוגיה. תפקיד ההחלמה הפסיכו-סוציאלית גדל בהתאם למידת אובדן הרמה החברתית של המטופל.

    תהליך של שיקום נפשי הכרחי לאחר שאדם עבר ועל רקע:

    • הפרעות במחזור המוח – ההשלכות של תאונות מוחיות, שגרמו להפרעות דיבור, תפקודים מוטוריים, יכולות שירות עצמי.
    • דמנציה סנילית.
    • דמנציה מולדת.
    • התמכרויות לחומרים פסיכואקטיביים והימורים.
    • מחלות נפש: סכיזופרניה, הפרעה דו קוטבית, פסיכוזה.
    • צורות ריצה של נוירוזה עם פוביות, מצבים אובססיביים, התקפי פאניקה.
    • ניסיונות התאבדות דחויים.
    • מחלות מלוות בהרטבות, אנקופרזיס, נדודי שינה.
    • יש אנשים שזקוקים לתהליך הסתגלות זמני, אחרים זקוקים לתמיכה מתמדת.

    מטרת רוח ים Sanity היא להציע מסגרת חלופית לאשפוז תוך כדי מתן יחס אישי לכל מטופל ותחת פיקוח צמוד של פסיכיאטרים, מטפלים וצוות סיעודי מנוסה. היתרונות הבולטים של המרכז הן – מקצועיות הצוות, ניסיון רב שנים וכמובן היחס האישי לכל מטופל. כל זה באווירה ביתית, נוחה למדי בתנאים מעולים.

    מהות השיקום

    שיקום נפשי הוא פעילות שמטרתה לשקם את התפקודים הנפשיים ואת מצבו האישי של אדם, שנפגע עקב גורמים פסיכו-טראומטיים. שיקום הוא תיאום מקיף של פעילויות פסיכולוגיות שוטפות שמטרתן שיקום מלא ביותר של הבריאות הפסיכופיזית, כושר העבודה וכושר ההסתגלות של אדם בסביבה חברתית.

    מהות השיקום הפסיכולוגי מוגדרת כ"השבת יכולתה של אישיות מפותחת בצורה לא הרמונית לפעילות רגילה על ידי יצירת תנאים פסיכולוגיים להתאמתה מחדש לתנאים נורמליים". שיקום מקיף מתבצע על מנת לנרמל את המצב הפסיכופיזיולוגי של הלקוחות, להקל על מתח, מתח, עייפות כרונית וכו'. לקוחות שיקום פסיכולוגי הם אנשים שיש להם אינדיקציות מסוימות לשיקום. אלה כוללים את הבעיות הבאות: מצבי דיכאון וחרדה, עייפות כרונית, תסמונת פוסט טראומטית, אובדן אדם אהוב וכו'..

    מטרות השיקום

    המשימה העיקרית של אמצעי השיקום היא לשקם, לשמור, לשמר את הבריאות הפסיכולוגית ולמנוע את ההשלכות של מתח נפשי – על ידי ביצוע צעדים מורכבים שמטרתם לתקן ולפצות על הפרות של תפקודים נפשיים, מצבים וסטאטוס אישי.

    מעוניינים מסגרת אלטרנטיבית לאשפוז לקרוביכם ברמה גבוה ויחס אישי לכל פציינט – ניתן לפנות אלינו בימים א-ה 9:00 עד 18:00 או לבקר ברמת ים 77 הרצליה.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support