contact-us צור קשר

אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


    מה כל אחד חייב לדעת על טיפול נפשי בישראל

    פעמים רבות הסביבה מזהה את הפרעת הנפש הרבה לפני החולה. אנו נסביר כאן מהם התסמינים שדורשים פנייה מהירה לקבלת טיפול, מה זה בית מאזן ואיפה אפשר למצוא מרכז בריאות הנפש הרצליה. הפרעות נפש (מחלות נפש) עשויות להיות חד פעמיות או כרוניות. קיימים מקרים בהם טיפול מקצועי וממוקד מצליח להעלים את ההפרעה לצמיתות בעוד במקרים אחרים מדובר בבעיה כרונית. מחלות נפש נחשבות מורכבות יותר לאבחנה וטיפול בהשוואה אל מחלות פיזיות. בית מאזן רוח-ים מציע טיפול מקצועי בתנאי מגורים, שהייה בבית מאזן מהווה חלופה לאשפוז פסיכיאטרי. השהייה בבית רוח-ים היא תחת השגחה של צוות מטפל, המטופלים מחויבים לחוקי הבית ולמערך הטיפול. היתרון הגדול של בית רוח-ים הוא מתן טיפול מקצועי באווירה ביתית, מרגיעה ונינוחה.

    מתי נפנה אל מרכז בריאות הנפש הרצליה?

    הפרעות נפש מתבטאות בתסמינים קלים עד חמורים. פנייה לקבלת טיפול מומלצת בכל מקרה בו מתעורר חשש להפרעת נפש. כאשר קיים חשש למסוכנות של המטופל כלפי עצמו או כלפי הסביבה יש לפנות מיד לקבלת טיפול. פנייה אל מרכז בריאות הנפש הרצליה מתאפשרת 24 שעות ביממה. קבלתם המלצה על אשפוז פסיכיאטרי? בית מאזן מהווה חלופה לאשפוז פסיכיאטרי.

    מה זה בית מאזן?

    מחשבה על אשפוז במחלקה פסיכיאטרית מעוררת אצל רוב האנשים תחושות קשות של פחד ורתיעה. בית מאזן מהווה מסגרת טיפולית למתמודדים עם הפרעות נפש בתנאי מגורים. השוהים בבית המאזן מחויבים לחוקי הבית ואינם רשאים לעזוב את המקום ללא אישור של הצוות. הבית המאזן מציע שיקום וטיפול בתנאי קהילה עם אווירה ביתית. הדיירים בבית המאזן נדרשים לקחת חלק בפעילויות חברתיות. הצוות המקצועי בבית המאזן מרכיב בעבור כל מטופל תכנית טיפול אישית. בהתאם לצורך יסופקו לשוהים תרופות פסיכיאטריות.

    איך מתפתחות מחלות נפש?

    הפרעות נפש בחלקן גנטיות ובחלקן סביבתיות (נרכשות). פעמים רבות הפרעות הנפש הן תוצר של טראומה נפשית כמו תקיפה מינית, השתתפות במלחמה, חשיפה לאירוע קשה. מחלת הנפש עשויה להתפתח בהדרגה עם תסמינים שמחמירים עם הזמן או באופן פתאומי. הבשורה הטובה היא שאפשר וצריך לטפל במחלות נפש. עם הטיפול הנכון ניתן יהיה להקל על התסמינים ולנהל שגרת חיים לצד ההפרעה. הצעד הראשון לקראת התמודדות נכונה עם הפרעת נפש הוא פנייה לקבלת טיפול במסגרת בית מאזן רוח-ים.

    אנחנו כאן למען השקט הנפשי שלכם

    השאירו פרטים וביחד נמצא את האיזון


      ×

      שיחת ווטסאפ

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support